Pages

Thursday, August 20, 2009

Pengumuman untuk Followers!

pengumuman untuk followers aku, walaupun sikit tap aku bangga jugak la, ade jugak yang berminat nak follow blog aku yang tak seberapa ini, hahaha.

dengan ini diumumkan bahawa sesiapa yang berminat untuk membeli laptop yang berkuasa tinggi dengan harga yang berpatutan, boleh la call aku tanpa segan silu dan konfidennya. aku supply laptop brand Sager, walaupun korang tak pernah dengar tapi ape kate korang pergi jenguk dulu dekat laman webnye, then baru la korang decide nak beli ke tidak. aku bagi student price kat korang taw, bukan senang.

sesiapa yang berminat bolehla call aku kat nombor ni, 0133069216.

sebelum terlupa, kena la bagi laman webnye kan, betol x?
ini laman webnye, www.sagernotebook.com
senang senang lihat la okeh, dan aku rase laptop ni ok walaupun aku pakai laptop lain.

No comments: