Pages

Tuesday, September 22, 2009

Ramadhan berakhir! Eid bermula lalu exam pun bermula sekali

Terlebih dahulu aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Eidulfitri, maaf zahir dan batin, kalau aku ade buat salah ke, terpukul, tersepak, terajang, termaki, terbelasah, tertumbuk dan bermacam TER lagi la, aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kuku kaki.

Ramadhan telah berakhir, Eid telah beermula lalu bermula la exam final utk Sem ini di Asasi UIA, maka akan berakhirlah Sem pertama ku di Asasi, hahaha. tetapi dengan tanpa segan silu dan konfidennya, bahawa beta mengumunkan beta tak bace pape lag wei ape nak jadi pun tak taw, ish ish ish! sebenarnya agak pelik jugak aku, exam waktu raya, macam aku SPM tahn lepas, SPM waktu Ramadhan then ngam ngam habis SPM terus raya lepas habis SPM dan raya Eid, itulah kenangan terakhir ku di sekolah

akhir kata, salam eidulfitri buat rakan rakan di UIA, Pusat Matrik Kerajaan, IPTA, IPTS dan dan lain lain,
salam

No comments: