Pages

Friday, July 3, 2009

Berminat? pelik pulak

telah dekat sebulan aku menjalani kehidupan sebagai pelajar universiti, hmmm, macam-macam yang aku dapat, kawan, pengalaman dan jawatan. bila masuk sini, dah tak boleh memain, kena belajar je, huhuhu

back to the topic, berminat?pelik pulak, ape kena mengenanya ngan aku? ade la weii, dulu aku kurang berminat pada MJ tapi skrg minat plak, pelik aku, hahaha. selepas mendengar kematian MJ, aku cam terkejut gak la tp nk wt cmne, dh ajal dia tp ramai yg tak taw pasl kematian tokoh ulama Islam sedunia, hmmm, eh, aku lupe plak namanye, aritu baru je bce, sori. sejak kematian MJ ni, aku tetibe pulak berminat mendengar lagu dia, and ajaibnya, aku kt rumah skrg dan telah download sume lagu beliau, mmg best dan terbaik! MJ ni yg bestnye dia boleh buat moonwalk, robot dance and other else. kira dia ni king of pop, terbaik la aku bole ckp. huhhuhu.

ok la, aku gerak dulu, TRANSFORMERS : Revenge Of The Fallen memanggil!
hahaha
xsabar nk tgok!
hi

No comments: