Pages

Tuesday, December 21, 2010

Kursus Kejurulatihan Taekwondo-Poomsae

Semester baru dah mula, maka banyaklah kerja yang akan menimbun. untuk semester ini, aku dipilih menjadi head comm prep and tech untuk 17th IIUM Invitational Taekwondo Championship yang akan berlangsung pada 28, 29, dan 30 January 2011 bertempat di Cultural Activity Centre (CAC) IIUM Gombak. sebelum event ni start, minggu depan aku akan menghadiri Kursus Kejurulatihan Taekwondo untuk Poomsae Peringkat Universiti di Universiti Sains Islam Malaysia (USIM). teruja jugak aku nak pergi kursus ni,dah dapat apa lagi, pergi je la, UIA bayar, kekekeke...

dan aku juga merancang untuk pergi ke State Referee Course, kononnya nak tambah pendapatan, hahaha. kelas pun 1 pun aku dah tak larat, ni nak jadi referee pulak tapi, tak pa la, berguna di masa hadapan nanti. dan juga Kursus Kejurulatihan Taekwondo yang dianjurkan oleh Majlis Sukan Negara tapi umur 21 tahun baru boleh pergi...

Ermm...apa itu Poomsae? kalau nak tahu apa itu Poomsae, silakan Google di internet, banyak guna internet. aku letakkan satu gambar berkenaan dengan Poomsae dekat sini...

1 comment:

Alif Idris said...

bodo besar la gila kau punya header. vavi. haha