Pages

Thursday, May 28, 2009

Bermulanya Kehidupan Sebagai Seorang Pelajar Universiti

agak lama aku tidak update blog ini, hampir bersawang blog aku ni,hahaha. papepun, aku selamat memasuki ke Pusat Asasi UIAM, pagar untuk ke Taman Ilmu Dan Budi. Disini aku amek kos Human Science, mngkin ramai yg igt kos ini tidak pnting tp bg ak, kos ni pnting la sbb klau tak pnting, knpe ditawarkan, btol x? huhuhu.aku sempat update kejpa je blog ni, igt nk update mgu lps, tp sibuk ngan ta'aruf week selama smgu jd bersawang la blog ni

hurm, pada 29 may bru abis sesi orientasi, relax la sket, tp sok dh kne grak pergi ke CFSIIUM Nilai di Negeri Sembilan. Ha! kedatangan ku ke Negeri Sembilan akan menyebabkan Negeri Sembilan menjadi Negeri Sepuluh.hahahaha.xD

Kami ta'aruf di PJ dahulu. Owh UiaPJ, aku ske disini, tmptnye dkat ngan umh ku. for info, aku habiskan separuh hidup aku di UiaPJ pada suatu ketika dahulu ketika ku kecil, disini la tmpt ku bermain, sekolah dan yg plg xkan lupe dlm hidup aku ialah, aku sesat kt sini tyme kecik dan nk blk sndir.hahaha.aku tergelak bile mndgr mak aku bercerita ttng akui ketika kecil ku disini.
Tempat ini menggamit perasaan aku, mengimbau kembali memori yg tidak berpenghujung, menjadi nostalgia yg hebat dlm hidup aku.

huh, puas aku menaip ttg CFS dan diriku, senang2 lagi, aku update lagi yer

No comments: