Pages

Saturday, May 16, 2009

Berkarnival Malam-malam

ya, pada tanggal 14 May, tepat pada 12 tgh malam, 1 rancangan mengejut telah dirancang oleh seorang polan(xoleh disiarkan nama, takot dia riak!ahaks!) pada jam itu, pdot, lehin dan aku telah bergerak ke restoran A Malik di Danau Kota. Kenapa aku tulis pasal ni? kerana pdot dan lehin amat teruja dgn 1 bnde yg aku cadangkan iaitu; SHEESHA! ahaks!

pada malam itu, setelah kami smpi di restoran itu, kam trus order sheesha dgn perasa double applemint, ahaks! dan selepas itu, kami order makan. setelah abis makan, kami pn ape lg, berSHESSHA la,bhahaha! pada kali pertama ini, lehin dan pdot tumbang dan aku je yg steady cm James Bond, ahaks! kirenye, sheesha malam itu aku yg habiskan, hebat kan kan kan?xD

selepas penta berSHEESHA, telah trjd lg plan yg xtdk dirancang iaitu; mandi kolam air panas di Selayang, ahaks! macam haram kan kan kan? sume xdi rancang,huhuhu. tepat kol 2 kami bergerak dari danau ke rumah lehin utk mngambil ape yg ptot ke kolam air panas. stlh smpi, kami di soal siasat oleh Pegawai Siasatan Rumah Lehin iaitu mak beliau, ahaks! anda terkena kali ni! setelah disoal siasat, kami dibebaskan dgn dibenarkan pergi ke kolam air panas

setelah smpi di kolam air panas, kami teruja utk terjun tp xbrani kerana air panas smpi nk masak telor ak(oops! bkn telor kami, telur ayam, bhahaha!) kami pn berendam smpi kol 4. dan skali lg, plan yg xdirancang! cm giler juga, kami rancang nk ke damansara utk ke tmpt Pusat Asasi UIA. dari Selayang, kami pn bergerak, dan utk informasi, aku yg bwk kete nmlm tu. ahaks!

BERSAMBUNG...

1 comment:

Hood said...

susah susah je; wahaha.
aku kat sini macam macam ada.
sheesha ? no problemmmmmmm xD